Advertisement

Suzuki Jimny 1.5 VVT 102 KM Elegance (2019) - TEST PL

Suzuki Jimny 1.5 VVT 102 KM Elegance (2019) - TEST PL Mały samochód terenowy - w dzisiejszych czasach na rynku przedstawicieli tego gatunku zbyt wielu nie ma. Suzuki postanowiło jednak przygotować coś dla fanów takich aut, wypuszczając na rynek w Polsce i nie tylko, 4 generację modelu Jimny. Miałem okazję spędzić z tym autem tydzień. Egzemplarz którym jeździłem należał do najbogatszej wersji wyposażeniowej Elegance, a pod jego maską znajdował się silnik benzynowy 1.5 VVT 102 KM, z którym połączona była manualna skrzynia biegów. W trakcie testu sprawdziłem właściwości off road'owe tego samochodu, a także zweryfikowałem jak wygląda jego dynamika, elastyczność i spalanie na asfalcie. Przyjrzałem się też wnętrzu, jego projektowi, sposobowi obsługi oraz temu jak przestronny jest bagażnik i tylna kanapa. Wszystkie swoje spostrzeżenia na temat Suzuki Jimny z przełomu 2019 i 2020 roku, zebrałem w teście wideo.

Aby być na bieżąco z kolejnym filmami, polecam subskrypcję Wahacz TV i kliknięcie "dzwoneczka" ►

Dziękuję za uwagę :)
Wahacz

suzuki,jimny,suzuki jimny,suzuki jimny 2019,suzuki jimny 2020,suzuki jimny off road,suzuki jimny test pl,suzuki jimny 2019 test pl,samochód terenowy,suzuki jimny 4,jimny 2019,jimny test,suzuki jimny allgrip,

Post a Comment

0 Comments